ina

Kurs respektive ansvarsfullt ARBETE

Publicerad 2011-04-08 13:29:58 i Allmänt,

Som jag skrev till en vän i onsdags som var iväg på kurs;


Jaha, då sitter man här med huvudvärk på jobbet o tycker synd om sig själv.
Tråkiga transaktioner att stämma av... Folk som gör allt som de inte ska och absolut inte det som de ska göra!!
För att jag sen får ta o rätta upp allt igen... HRM
T och grabbarna kivas om könsfrågor på fikat... Hur man nu kan få ALLT till just det!?
Ögongodis på jobbet.... Njae, inte så långt ögat kan nå!

Städning hemma väntar på schemat och självklart vanligt barnapysslande....
Vilken BORING onsdag, å ingen E att retas med som lättar upp stämningen lite!!!!!!!!!

Låt mig gissa; Du har haft en underbar dag, med massor med roliga aktiviteter.
Självfallet lite ögongodis att titta på under dagen!Hur var det nu, titta på menyn borta, men äta hemma... Men hur är det egentligen med Take Away??? ;)

Kvällen avnjuts på en minst sagt underbar restaurang/pub. Trevligt sällskap o god mat o dryck!
Ett härligt hotellrum väntar, du får ta en varm härlig dusch i all ensamhet för att sedan slänga dig ner o slappa i sängen!
Som dessutom är en underbart härlig skön säng!
Hotellfrukosten väntar dignande med härligheter efter nattens ostörda sömn!

En ny torsdag väntar med nya utmaningar!

Avundsjuk, jag??? NEJDÅ!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela