ina

Juletid

Publicerad 2012-12-14 15:54:00 i Allmänt,

Så här i juletid innfinner sig så många olika känslor och tankar...
 
Vart är jag på väg?
Vad vill jag?
Vem är jag?
Vem/vilka finner jag vid min sida?
Om jag skulle försvinna - vem skulle sakna mig först?
Skulle jag vara saknad?
 
Känns som om jag trampar runt i samma lilla vattenpöl eller "snödriva" skulle passa bättre just nu...
Vakum är nog ett bättre ord kanske.
 
Allt tar så oändligt lång tid..
Ska det vara så förjävla svårt att finna en lägenhet??
Kanske bättre trots allt att behålla radhuset själv. Barnen trivs ju så bra...
 
Positivt är ändå att jag är helt färdig med allt julstök.
Pyntat allt, inhandlat alla klappar och planerna för julen är klara! Yey!!
 
Sen som vanligt asmycket på jobbet så här innan årsslut, så en hel del övertid blir det...
 
BAMSEKRAM till alla som behöver en!!
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela